Zaloguj się:
   
Koszyk: 0 prod. | 0

Realizacja zamówienia

Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy e-mailem przyjęcie do realizacji i określamy termin przygotowania towaru i  dostawy. W razie problemów kontaktujemy się z Klientem telefonicznie. 

Po przygotowaniu przesyłki i wystawieniu Faktury VAT informujemy o kwocie dostawy wysyłając fakturę mailem.  
 

W przypadku płatności przelewem realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. Z reguły wysyłka następuje w następnym dniu roboczym. Artykuły niedostępne lub na zamówienie wymagają akceptacji klienta o późniejszej wysyłce. W takich przypadkach zawsze kontaktujemy się z zamawiającym.


W razie trudności prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta 22 611 00 51.

Oferujemy także towary nie wymienione w naszej ofercie. Można zamówić je telefonicznie, mailem lub wpisując w polu  Dodaj Komentarz Do Twojego Zamówienia.

Na terenie Warszawy dla firm zainteresowanych stałą współpracą proponujemy spotkanie z naszym przedstawicielem handlowym.
ABC Biura.pl
ul. Chodakowska 53/57
03-816 Warszawa
tel. +48 22 611-00-51
e-mail:
ABCBIURA.PL
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl