Polityka ABCbiura.pl zakłada ochronę prywatności naszych Klientów i użytkowników strony www.abcbiura.pl. Pragniemy zapewnić, że nie będziemy sprzedawać lub w jakikolwiek inny sposób dzielić się informacjami o użytkownikach osobom trzecim w sposób inny od założonego w Polityce Prywatności.
ABCbiura.pl zbiera informacje od użytkowników strony internetowej, aby jak najlepiej spełnić ich oczekiwania dotyczące serwisu. Ma to miejsce w kilku miejscach na naszej stronie. Na przykład gdy użytkownik:
- składa zamówienie
- rejestruje się na stronie
- prosi o powiadomienie o statusie zamówienia
- podaje swój adres email
W przypadku jakichkolwiek problemów z obsługą zamówienia, zapytania Klienta lub realizacji dostawy, dane personalne będą użyte przez ABCbiura.pl w celu kontaktu z użytkownikiem.
Monitorujemy ruch na naszej stronie i zbieramy zagregowane dane o użytkownikach w celu analizy trendów i administrowania stroną tak, aby zapewnić jej najlepszy układ. Dzięki temu stale zapewniamy naszym Klientom najlepsze doświadczenia związane z zakupami na stronie www.abcbiura.pl.
Okazjonalnie ABCbiura.pl wysyła swoim Klientom i użytkownikom strony internetowej aktualne informacje, które zawierają ważne informacje o stronie i oferowanych produktach lub usługach. Wierzymy, że przynoszą one wartość dodaną naszym Klientom i użytkownikom strony internetowej. W tym celu komunikujemy się z Państwem poprzez newsletter, e-mail, faks, rozmowę telefoniczną lub przesyłkę pocztową.
Użytkownicy strony mogą w każdej chwili zaktualizować swoje dane osobowe, które pozostawili na stronie poprzez wejście na swoje konto i zmianę danych lub wysyłając e-maila na adres: sklep@abcbiura.pl.
Użytkownicy strony mają możliwość zrezygnowania z opcji wykorzystania ich danych kontaktowych w celach nie związanych bezpośrednio ze stroną w momencie, gdy prosimy o podanie ich danych personalnych lub gdy dostają zamówione komunikaty marketingowe drogą elektroniczną.