Realizacja zamówienia
Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy e-mailem przyjęcie do realizacji i określamy termin przygotowania towaru i dostawy. W razie problemów kontaktujemy się z Klientem telefonicznie.
Po przygotowaniu przesyłki i wystawieniu Faktury VAT informujemy o kwocie dostawy wysyłając fakturę mailem.
W przypadku płatności przelewem realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. Z reguły wysyłka następuje w następnym dniu roboczym. Artykuły niedostępne lub na zamówienie wymagają akceptacji klienta o późniejszej wysyłce. W takich przypadkach zawsze kontaktujemy się z zamawiającym.
W razie trudności prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta +48 22 611 00 51.
Oferujemy także towary nie wymienione w naszej ofercie. Można zamówić je telefonicznie, mailem lub wpisując w polu Dodaj Komentarz Do Twojego Zamówienia.
Na terenie Warszawy dla firm zainteresowanych stałą współpracą proponujemy spotkanie z naszym przedstawicielem handlowym.